הכפתור "קנו עכשיו" הוא אלמנט מרכזי בכל חנות Shopify, אך לעיתים קרובות עולה הצורך להתאים את הטקסט שלו לצרכים הספציפיים של החנות. לדוגמה, אם ברצונך לשנות את הטקסט ל-"קני עכשיו" עבור חנות שמכוונת לקהל נשי, תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות קוד CSS מותאם אישית. בבלוג הזה נלמד כיצד לבצע את השינוי הזה.

💻 איך לשנות את הטקסט בכפתור "קנו עכשיו"

שינוי הטקסט בכפתור "קנו עכשיו" אינו אפשרי דרך האפשרות הרגילה של "Edit default theme content" ב-Shopify, ולכן נדרשת עריכת קוד CSS כדי לבצע את השינוי. הנה דוגמה לקוד שיעזור לך לשנות את הטקסט בכפתור:


    .shopify-payment-button__button {
      font-size: 0 !important;
    }
    .shopify-payment-button__button::before {
      content: "קני עכשיו" !important;
      position: absolute;
      visibility: visible;
      top: 0;
      left: 0;
      bottom: 0;
      font-size: 14px;
      display: contents;
    }
    

📋 היכן להוסיף את הקוד?

כדי להוסיף את הקוד הזה, יש לגשת ללוח הניהול של Shopify ולעבור ל- Online Store > Themes > Actions > Edit Code. לאחר מכן, חפש את קובץ ה-CSS של התבנית שלך, לרוב ייקרא theme.css או styles.cssוהדבק את הקוד כפי שהוא.

הקוד משנה את הטקסט המופיע על הכפתור ל-"קני עכשיו" ומאפשר גם לשנות את גודל הטקסט. ניתן כמובן להתאים את הטקסט והגודל בהתאם לצרכים הספציפיים שלך.

✨ סיכום

שינוי הטקסט בכפתור "קנו עכשיו" הוא משימה פשוטה למדי בעזרת קוד CSS מותאם אישית. למרות שהאפשרות אינה זמינה דרך עריכת התבנית הרגילה, הוספת קוד קצר כמו זה שהוצג למעלה מאפשרת לך לבצע את השינוי בקלות ולהתאים את הכפתורים למסר הייחודי של החנות שלך.


רוצים לדעת עוד על Shopify?
למעבר לדף כל השאלות על Shopify לחצו כאן.

🌟 קישורים למידע נוסף להעשרה במיוחד בשבילך

מעוניינים ללמוד עוד על שופיפיי ולשאול שאלות? הצטרפו ל- קבוצת הווצאפ שלנו שאלו שאלות ושתפו את הידע שלכם עם קהילה תומכת ומלמדת.

רוצים להעמיק את הידע שלכם ב-Shopify? אנו ממליצים להירשם לקורס המתקדמים שלנו ולבקר בדף השאלות הנפוצות על Shopify לקבלת מידע נוסף.

צמאים לעוד?

גלו עוד מאמרים שישדרגו את הידע שלכם!

אם נהניתם מהקריאה, יש לנו עוד המון במלאי. קליק כאן לגישה למאמרים נוספים שימלאו אתכם בהשראה, טיפים מעשיים ותובנות חדשות. אל תפספסו!

הצג הכל

זה לא מה שאתה אומר – זה איך שאתה אומר את זה

זה לא מה שאתה אומר – זה איך שאתה אומר את זה

השקעתם שעות, התוצאות מעולות – והלקוח עדיין לא מרוצה? כנראה שהוא פשוט לא יודע מה עשיתם. בבלוג הזה נדבר על אחת הבעיות הכי מתסכלות בעולם השירות: הפער בין עבודה מעולה לבין חוויה בינונית של הלקוח. ניהול נכון, תקשורת פשוטה ותיאום ציפיות יכולים להפוך את הקשר עם הלקוח לנכס – ולא לנקודת תסכול.

קראו עוד

2025 כבר כאן – האם יש לכם בוט Ai חכם באתר?

2025 כבר כאן – האם יש לכם בוט Ai חכם באתר?

2025 כבר כאן, וחנויות Shopify החכמות משתמשות בבוטי AI כדי לחסוך זמן, לשפר שירות ולהגדיל מכירות. איך גם אתם יכולים להוסיף צ’אטבוט חכם לחנות שלכם תוך 5 דקות? כל הפרטים בפנים!

קראו עוד

Make: המדריך המלא לאוטומציות

Make: המדריך המלא ליצירת אוטומציות ללא קוד ובחינם

גלו איך תוכלו לייעל את העסק שלכם באמצעות פלטפורמת האוטומציה ללא קוד של Make. צרו תהליכים אוטומטיים בקלות, חסכו זמן ושפרו את היעילות העסקית – והכל בחינם! התחילו עוד היום והפכו את העבודה לפשוטה יותר.

קראו עוד