זה לא מה שאתה אומר – זה איך שאתה אומר את זה
השקעתם שעות, התוצאות מעולות – והלקוח עדיין לא מרוצה? כנראה שהוא פשוט לא יודע מה עשיתם. בבלוג הזה נדבר על אחת הבעיות הכי מתסכלות בעולם השירות: הפער בין עבודה מעולה לבין חוויה בינונית של הלקוח. ניהול נכון, תקשורת פשוטה ותיאום ציפיות יכולים להפוך את הקשר עם הלקוח לנכס – ולא לנקודת תסכול.
2025 כבר כאן – האם יש לכם בוט Ai חכם באתר?
2025 כבר כאן, וחנויות Shopify החכמות משתמשות בבוטי AI כדי לחסוך זמן, לשפר שירות ולהגדיל מכירות. איך גם אתם יכולים להוסיף צ’אטבוט חכם לחנות שלכם תוך 5 דקות? כל הפרטים בפנים!
Make: המדריך המלא ליצירת אוטומציות ללא קוד ובחינם
איך להסתיר סקשנים במובייל או במחשב באמצעות CSS ב-Shopify?
איך לחבר את Shopify ל-Google Analytics, Tag Manager ו-Facebook Pixel?
איך לשנות מונחים כמו Powered או הוספה לסל וטקסטים שלא נמצאים בעורך הראשי בשופיפיי?
איך משנים את הטקסט בכפתור "קנו עכשיו" ב-Shopify?
איך להוסיף כפתור ווצאפ לחנות שופיפיי?
מילון המונחים המלא לשופיפיי: כל מה שצריך לדעת כדי להצליח
עדכונים למוצרים שחוזרים למלאי: דרך מעולה להגדיל מכירות ולשמור על לקוחות מרוצים
השוואה בין Shopify לכל המתחרים: מדוע מיליוני לקוחות בוחרים ב-Shopify?
איזה קורס Shopify מתאים לך? המדריך האולטימטיבי של Learn Shopify למציאת הקורס המושלם!
מבצע ב-Shopify - מחיר היכרות מיוחד!
מה זה חנות סקשנים ולמה אתם חייבים את זה בחנות Shopify שלכם?
מה זה יחס המרה ואיך הוא משפיע על העסק שלך?
רוצים לדעת איך להפוך יותר מבקרים ללקוחות? גלו מהו יחס המרה וכיצד הוא משפיע על הצלחת העסק שלכם! במדריך זה נסביר איך לחשב יחס המרה, נציג דוגמאות מעשיות וניתן טיפים לשיפור יחס ההמרה שלכם. אל תחמיצו את ההזדמנות לשפר את האתר שלכם ולהגדיל את ההכנסות! 🚀