💳 סליקת אשראי לחנות איקומרס: איך לבחור את המסלול המתאים לך
כאשר מדובר בניהול חנות איקומרס, אחד מהמרכיבים החשובים ביותר הוא סליקת האשראי. בחירה במערכת סליקה אמינה ויעילה יכולה לעשות את ההבדל בין חוויית קנייה חלקה ומוצלחת לבין בעיות תפעוליות ותסכול מצד הלקוחות. ניקח לדוגמה את מסלולי הסליקה של מקס שאני מאוד אוהב וממליץ עליהם. הנה סקירה כללית של שלושת החבילות שמציעה מקס, שיעזרו לכם לבחור את החבילה המתאימה ביותר לחנות האיקומרס שלכם.
איזה מסלול מתאים לך?
💵 הכסף אצלך כל שבוע – עמלת סליקה 2.2%
אם אתה מעדיף לקבל את הכסף מהעסקאות שלך כל שבוע, חבילה זו עשויה להיות הפתרון עבורך. תזרים מזומנים תכוף יכול לסייע בניהול ההוצאות השוטפות של העסק. אני אישית הכי אוהב את המסלול הזה - הוא מעולה למחזור וממש נוח לעסקים קטנים.
- הכסף אצלך בחשבון כל יום רביעי
- לא סלקת לא שילמת
- דף תשלום ותוסף סליקה בחינם
- חדש! בקשות תשלום ב-SMS
💰 לא סלקת לא שילמת – עמלת סליקה 1.9%
חבילה זו מציעה תזרים מזומנים חודשי עם תנאים משתלמים. המסלול הזה מתאים לעסקים שמבצעים פחות עסקאות ורוצים להימנע מתשלום עמלות כשאין פעילות.
- הכסף אצלך בחשבון כל 6 לחודש
- לא סלקת לא שילמת
- דף תשלום ותוסף סליקה בחינם
⭐ מסלול בעמלה מועדפת – עמלת סליקה 1.2%
חבילה זו מתאימה למי שמוכן לשלם סכום חודשי קטן בתמורה לעמלה נמוכה. אם יש לך עסק יציב עם הכנסות קבועות, זו יכולה להיות אופציה משתלמת במיוחד.
- הכסף אצלך בחשבון כל 6 לחודש
- 19 ₪ בחודש עבור דף תשלום ותוסף סליקה
- ללא התחייבות
לסיכום
בחירת החבילה הנכונה לסליקת אשראי בחנות האיקומרס שלך תלויה בצרכים הספציפיים שלך ובאופן ניהול התזרים המזומנים בעסק שלך. מקס מציעה שלוש חבילות שונות שיכולות להתאים לכל סוגי העסקים, כך שתוכל לבחור את זו שהכי מתאימה לך.
מוזמנים להיכנס כאן להמשך תהליך פשוט ונוח או ליצור איתנו קשר אם אתם צריכים עזרה ונשמח לעזור!
אני מקווה שהפוסט הזה יסייע לך לבחור את חבילת הסליקה המתאימה ביותר לעסק שלך. אם יש לך שאלות נוספות, תמיד נשמח לעזור!
🌟 קישורים למידע נוסף להעשרה במיוחד בשבילך
מעוניינים ללמוד עוד על שופיפיי ולשאול שאלות? הצטרפו ל- קבוצת הווצאפ שלנו שאלו שאלות ושתפו את הידע שלכם עם קהילה תומכת ומלמדת.
רוצים להעמיק את הידע שלכם ב-Shopify? אנו ממליצים להירשם לקורס המתקדמים שלנו ולבקר בדף השאלות הנפוצות על Shopify לקבלת מידע נוסף.
שתפו:
כלים מתקדמים לניתוח התנהגות לקוחות ב-Shopify
מקרי לימוד: הצלחות וכישלונות בעולם המסחר האלקטרוני